تجهیزات آشپزخانه صنعتی

ساخت وبلاگ

گروه صنعتی ناب زیست مفتخر است که تجهیزات آشپزخانه صنعتی حرفه ای و به روز را تولید نماید و یا در صورت نیاز تجهیزات با کیفیت را از اروپا و..... وارد نماید و با سطح قیمت مناسب ارائه دهد که می تواند در بودجه های کم و زیاد آشپزخانه های شلوغ امروز جای گیرد.
همکاری با گروه صنعتی ناب زیست به عنوان تولید کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی با بیش از 50 کارمند در کارخانه ، به تیم ما این امکان را می دهد تا مزایای کارخانه های بزرگ را در اختیار شما قرار دهد.

 

اکنون ، پیمانکاران آشپزخانه های صنعتی ، آشپزخانه های هتل ها ، رستوران ها و....  می توانند تجهیزات با کیفیت مورد نیاز برای امور آشپزی های خود را با بودجه ای که هزینه های کل پروژه را خرد نمی کند ، در اختیار بگیرند و استفاده نمایند.

 

خدمات برای آشپزخانه های بزرگ یا کوچک - تیم فنی و مهندسی گروه صنعتی ناب زیست برای همه فروشندگان یا پیمانکاران آشپزخانه چیزی در نظر گرفته است تا پروژه را به موقع و با بودجه مناسب انجام دهد.

آشپزخانه های صنعتی ، مانند آشپزخانه هایی که در رستوران ها ، هتل ها و بیمارستان ها با سرویس کامل و سریع ارائه می شوند ، مصرف کننده انرژی زیادی هستند و در هر متر مربع سه تا پنج برابر بیشتر از انواع دیگر ساختمان های تجاری انرژی مصرف می کنند. از آنجا که هزینه های انرژی برای این تأسیسات معمولاً بین 25 تا 30 درصد از کل هزینه های عملیاتی را شامل می شود ، به روزرسانی تجهیزات برای بهره وری بیشتر از انرژی می تواند خط اصلی شما را افزایش دهد و در عین حال مزایای قابل توجهی غیر انرژی از جمله بهبود عملکرد عملیاتی ، پخت و پز یکنواخت تر و افزایش راحتی کارکنان آشپزخانه را در بر داشته باشد که این یک امکان فراتر می باشد .

اگرچه برخی از به روزرسانی های توصیف شده در اینجا ساده و نسبتاً ارزان هستند ، اما برخی دیگر می توانند هزینه های قابل توجهی را در بر داشته باشند و نیاز به تلاش های گسترده ای برای پیاده سازی دارند. قبل از شروع چنین پروژه هایی ، از خدمات مشاوره رایگان گروه صنعتی ناب زست برای اطلاعات بیشتر خود استفاده نمایید.

برای به روز رسانی تجهیزات آشپزخانه صنعتی چه گزینه هایی وجود دارد؟

بسیاری از فن آوری ها در آشپزخانه های صنعتی از انرژی های گازی و برقی استفاده می کنند ، از تجهیزات تهیه غذا مانند اجاق ها و دیگهای بخار گرفته تا موارد ضروری مانند تهویه و گرمایش آب  و........ ، تقریباً می توان همه آنها را با کارآیی بیشتری کار کرد. اگرچه تجهیزات کارآمد ممکن است هزینه های بالاتری داشته باشند ، اما صرفه جویی در انرژی که انجام می دهد ، اغلب دوره های کوتاه بازپرداخت ساده را ایجاد می کند ، و باعث می شود چنین مواردی از نظر اقتصادی در محدوده وسیعی از شرایط قابل توجیه باشد.آماده سازی غذا

تجهیزات آماده سازی در آشپزخانه مانند کوره ، سرخ کن ، مرغ گوشتی و مشعل ها همگی برای عملکرد به انرژی گازی یا حرارتی نیاز دارند. با خرید تجهیزات کم مصرف در ساخت و سازهای جدید یا در صورت خرابی تجهیزات موجود ، مدیران می توانند با خریدن دستگاه های پیشرفته و به روز به میزان قابل توجهی مصرف انرژی در آشپزخانه را کاهش دهند.

 

تجهیزات با بازده بالا را خریداری کنید

با جایگزینی تجهیزات متعارف و به روز با محصولات واجد شرایط ، که معمولاً 15 تا 30 درصد از انرژی کمتری نسبت به تجهیزات استاندارد برخوردار هستند یا سایر تجهیزات با بازده بالا در صورت عدم وجود مشخصات فنی لازم ، صرفه جویی قابل توجهی در مصرف انرژی حاصل می شود. در مورد دوم ، برای دریافت لیستی از مدلهای تجهیزات با بازده بالا ، با مرکز فناوری خدمات خدمات غذایی گروه صنعتی ناب زیست به نشانی www.naabzist.com در ارتباط باشید به طور کلی ، به دلیل سرمایه گذاری مورد نیاز ، بهترین زمان برای نصب یک مدل کارآمد و جدید در پایان عمر مفید تجهیزات می باشد که این یعنی نقطه پایان یک دستگاه قدیمی و پر مصرف دقیقن نقطه شروع یک دستگاه به روز و کم مصرف است. اجاق های بخار یک استثنا قابل توجه در این قانون است. آنها معمولاً به اندازه کافی صرفه جویی در انرژی می کنند تا جایگزینی زود هنگام را تأمین کنند.

هزینه های انرژی و صرفه جویی سالانه برای تجهیزات متداول در مقابل تهیه مواد غذایی با کارایی بالا

تجهیزات آشپزخانه صنعتی با مصرف بهینه انرژی  گازی و برقی می توانند با دوره های کوتاه بازپرداخت ساده صرفه جویی قابل توجهی داشته باشند و تأثیر منفی بر کیفیت غذا نداشته باشند.

پیشنهاد ما در این مورد به شما این است که همین الان با شماره های 09124265750 و 09124265750 تماس بگیرید و بهترین مشاوره را جهت خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی دریافت کنید.

 

تجهیزات آشپزخانه صنعتی...
ما را در سایت تجهیزات آشپزخانه صنعتی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد tajhizat-naab2 بازدید : 158 تاريخ : دوشنبه 3 خرداد 1400 ساعت: 21:45